Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2008

Καλημέρα...

Παρασκευή σήμερα και μάλιστα συνεφιασμένη...ίσως θρηνεί και αυτή την απώλεια του Αλέξη....την λεηλασία της πόλης μας και όχι μόνο.....

Νιώθω μια βαθιά πίκρα, όχι τόσο για τα γεγονότα αυτά καθεαυτά αλλά γιατί αυτές τις μέρες ένιωσα σαν να μου στέρησαν την ελευθερία μου....την ελευθερία να κινούμαι ελεύθερα στην πόλη μου....να πηγαίνω ελεύθερα στην σχολή μου, στη δουλειά μου....και σίγουρα δεν φταίνε γι' αυτό οι διαδηλωτές αλλά κάποιοι άλλοι, που είναι σκιές και ποτέ δεν πιάνονται.....μόνο καταστρέφουν.....

1 σχόλιο:

  1. Καλημέρα κι από εμένα...
    Τα Μ.Μ.Ε. μετά τον Μικρό Άλεξ, βρήκαν καινούριο ήρωα να τους ξελασπώσει από το κουραστικό και υπερβολικά εξαντλημένο Βατοπέδιο.
    O 15χρονος Αλέξης ή ο 16χρονος Αλέξανδρος ..
    Όπως καταλαβαίνεις, τους βόλεψε πάρα πολύ που δε χρειάζεται να αλλάζουν και το όνομα...
    "Οι δολοφόνοι του μικρού Άλεξ"...
    "Οι δολοφόνοι του μικρού Αλέξη"...
    Θα μας απασχολήσει για πολύ καιρό ακόμη..
    Μέχρι να βγάλουν τη μάνα στην τηλεόραση, μέχρι να συναντηθούν οι γονείς με τους δολοφόνους του παιδιού τους.. μέχρι μέχρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή